پرکردن زیر چشم و رفع کبودی با تزریق ژل و چربی

درمان گودی و سیاهی زیر چشم با تزریق ژل

با افزایش سن، تقاطع پلک های پایین تر و گونه ها عمیق تر می شود و موجب ظهور یک فرد خسته، بیمار و قدیمی می شود. این ناحیه های شل، که به عنوان تخلیه اشک نیز شناخته می شوند، اغلب به علت بازتاب نور، به نظر می رسد تیره تر از پوست اطرافشان است. برای برخی از افراد، مجرای دهان و دندان های تاریک را می توان در سن جوانی ایجاد کرد. در فقدان ورزش، استرس، بیماری طولانی مدت، سوء مصرف مواد و الگوهای خواب نامناسب، ممکن است بدتر باشد.
پلک پایین و بالای بخش آناتومیک آناتومیک بسیار پیچیده و ظریف است. فیبرها، شریان ها و رباط های عصبی در این منطقه بسیار مهم هستند و انتخاب جراح با تجربه و کاملا آشنایی با آناتومی صورت برای بیمار بسیار مهم است. دکتر اشرف زاده متخصص در شناسایی علت زمینه ای در پشت چشم و ارائه گزینه های مناسب برای بهبود این مناطق است. او گزینه های متعددی برای اصلاح شکاف اشک آور و حذف دایره های تاریک در اطراف چشم خود را برای همیشه ارائه می دهد. بنابراین، اگر شما از ظاهر چشم خود ناراضی هستید، دکتر Sarmast قادر است صورت خود را جوان تر و جوان تر کند. اگر شما هر گونه سوال یا نگرانی در مورد حذف اندام های پاره، شما می توانید با دفتر دکتر Sermost برای مشاوره یک بار تماس بگیرید.

عوامل موثر در پف زیر چشم

برای پاسخ به این سوال بد نیست کمی راجع به این بیماری بیشتر بدانیم. بیماری تیرگی زیر چشم یک بیماری ایدیوپاتیک است. به این معنا که علت بیشتر آنها ناشناخته است البته بسیاری از مبتلایان سابقه خانوادگی مثبتی دارند اما از شایع ترین علت گودی زیر چشم و تیرگی زیر چشم ها می توان به انواع آلرژی ها اشاره کرد.